Pre svega želim da dam jedan podatak: ako posmatramo ukupan broj ocena na dnevnom nivou koje dodele prodavci (pozitivne i negativne), pozitivne ocene čine 97% svih ocena, negativne ocene zauzimaju svega 3%.
Kako dolazi do negativnih ocena ka kupcima?
Svakodnevno nam se javljaju prodavci sa pitanjem šta da rade jer se kupac nije javio ili jer nije preuzeo poslati predmet. Takve saradnje se ocenjuju negativnom ocenom. Davanjem negativne ocene vraćate proviziju koju vam je LimundoGrad obračunao – jednostavno nije došlo do saradnje i nije u redu da se obračuna provizija. Pored toga – dajući negativnu ocenu kupcu dižete jednu crvenu zastavicu upozorenja za sve ostale.
A šta se dešava sa članovima koji imaju više negativnih ocena?
Kao što verovatno već znate, član koji ima zbir ocena -2 (2 jedinstvene negativne i 0 pozitivnih ili 3 jedinstvene negativne i 1 pozitivna) više nema mogućnost da kupuje i prodaje. Želimo i svakodnevno se trudimo da takvih (negativnih) ocena bude što manje.
Često nailazimo na situacije da su članovi dobili negativne ocene iz neznanja, jer se nisu dobro snašli, nisu još shvatili kako funkcionišu Limundo i Kupindo itd. Svi smo mi nekada bili početnici i mislim da treba pružiti šansu da se ispravi “greška”.
Kako?
Pre svega edukacijom – kroz svakodnevnu komunikaciju sa članovima, kroz uputstva koja stavljamo na stranice Pomoć (Limundo / Kupindo) i kroz naš blog. Zbog toga smo i nedavno promenili poruke koje dobijaju članovi koji imaju problem sa negativnim ocenama.
Novim porukama ukazujemo na to da ocenu mogu da isprave i kako to mogu učiniti – da je potrebno da kontaktiraju prodavca i pokušaju da se dogovore oko realizacije saradnje. Smatram da se uz fer i korektnu komunikaciju svaki nesporazum da rešiti i ipak realizovati kupoprodaja na radost i kupca i prodavca.
U situaciji kada zbog toga vama “propadne” aukcija, znamo da vas neće utešiti to što mi radimo na edukaciji, ali to smatramo vrlo važnim jer se time sprečavaju nove greške i oni koji zaista žele da kupuje preko Limunda i Kupinda voljni su da to i isprave. Tokom dana dobijemo veliki broj poruka gde nam prodavci jave da je do saradnje ipak došlo i sa zadovoljstvom menjamo ocene iz negativnih u pozitivne 🙂
Provera članova sa negativnim ocenama
Članovi koji imaju negativne ocene se svakodnevno proveravaju i želim da napomenem da nam u tome puno pomažu naši vredni članovi koji nam prijavljuju takve članove i ovim putem im se u ime celog tima LimundoGrada zahvaljujem.
Prilikom provere takvih članova posmatra se:
– u kom intervalu su dobili negativne ocene
– iz kog razloga su dobijene ocene,
– kakve su druge ocene i sl.
Složićemo se da ne treba isto tretirati članove koji imaju negativne ocene koje su dobili pre nekoliko godina i, na primer, članove koji su u poslednjih mesec dana dobili više negativnih ocena, ili pak člana koji dobija negativne koji više puta kupuje bez namere da saradnje i realizuje. Član koji je dobio više negativnih ocena pre određenog vremena je blagovremeno obavešten o tome i ako je nakon toga dobio samo pozitivne ocene takav član nije za suspenziju naloga. Kada vidimo da je član u kratkom vremenskom intervalu dobio više negativnih a pre toga je imao pozitivne, prvo pogledamo da li je u skorije vreme koristio sajt. Nekada se desi da je član u problemu i da nije mogao da obavi saradnje. U takvim situacijama mi člana upućujemo da kontaktira prodavce i pokuša da se dogovori. Članu ćemo onemogućiti da dalje kupuje dok ne ispravi ocene. Time smo mu dali šansu da ispravi greške, a sprečili da još neki prodavac ima loše iskustvo.
Članovi koji naprave više grešaka, odnosno oni koji i nakon naših upozorenja ne poštuju sistem kupovine i prodaje, više ne mogu da koriste Limundo i Kupindo. Sa njima se raskida saradnja.
Ono što mislim da je takođe važno jeste edukacija prodavaca.
Pre svega vrlo je važno znati kako ispravno oceniti kupca. Takođe, radimo na tome da naši prodavci budu zaštićeni. O vidovima zaštite koju pružamo možete pročitati ovde. Važno je da saradnju obavljate putem Limunda i Kupinda, u skladu sa opcijama plaćanja i slanja koje su bile ponuđene i sve to u dogovoru sa drugom stranom. Ukoliko dođe do bilo kakvog nesporazuma, uvek se možete obratiti korisničkoj podršci Limunda i Kupinda za pomoć.
Komunikacija je vrlo važna i da deljenjem iskustava i davanjem saveta možemo dosta toga promeniti, tačnije unaprediti.
Svesni smo problema sa kojim se susrećete i primili smo veliki broj predloga u vezi sa “crnom listom“. Ono što moram napomenuti kod toga jeste da su zahtevi razni: od toga da se blokiraju svi članovi sa 0 ocena do toga da član može da ukloni samo nekom određenom članu da licitira na njegovim aukcijama / kupuje predmete na Kupindu. Intenzivno razmišljamo o ovome i tražimo najadekvatnije rešenje da bismo naše prodavce zaštitili od situacija da im propadne aukcija, ali i da novim članovima pružimo mogućnost da kupe predmet koji pronađu na našim portalima.
Zato budite i dalje slobodni da nam dajete predloge na ovu i bilo koju drugu temu, a mi ćemo se i dalje truditi da Limundo i Kupindo budu vaša omiljena mesta za prodaju i kupovinu.
Postovani ,.
mislim da ce se vecina clanova sloziti u ovome sto cu predloziti limundo timu
Dakle kao sto ste i sami rekli mnogi clanovi u pocetku rada na limunu nisu bas snasli pa su dobili i neku negativnu ocenu. sada recimo je proslo vise od tri cetri godine , a prodavac kao sto sam ja u medjuvremenu nije dobio ni jednu negativnu ocene a ima recimo vise od 1000 pozitivnih ocena mislim da kao i u svemu drugome treba da se obavi brisanje negativnih ocena jer su zastarele .
samim tim kupac ima vece sanse za prodaju jer ljudi gledaju nesto sto je zastarelo negativne ocene a pozitivne kojih ima preko 1000 ne zanima i gledaju sa nevericom u clana .
ugledajte se npr. u saobracaju negativni poeni zastarevaju posle dve godine.
saobracaj je mnogo opasnija stvar u odnosu na trgovinu nas limundu , a kod njih se brisu negativni poeni.
na vama je da odredite posle koliko godina ili posle koliko pozitivnih ocena treba obrisati negativne ocene kao zastarele.
molim i druge clanove da podrze ovaj predlog .
@ slavisa
Hvala na predlogu! Bilo je još takvih predloga i to se takođe razmatra. Verujem da će vas i drugi članovi podržati 🙂
Apsolutno ne podrzavam brisanje negativnih ocena,ukoliko su objektivno dobijene.
Ukoliko bi se ocene brisale,narocito tada bi se otvorio prostor za jako ozbiljne prevare.
Slažem se sa Slavišinim predlogom, jer neko ko u početku dobije neku negativnu- zbog neznanja- vremenom sigurno shvati pravila. Mada nema tu šta puno da se shvata- jednostavno treba svi da se ponašamo kao ,što bi rekli, dobri domaćini i neće biti problema. Mada svako ko prvi put kupuje ili prodaje treba da PITA sve što mu padne na pamet ako nešto ne razume i ne zna, niko ga neće osuđivati zbog toga. A iskoristiću i ovu priliku da pohvalim kupindo tim, jer i ja ih često pitam za savet ako imam nedoumica. Uostalom- zato su tu. 🙂
Ja sam protiv brisanja negativnih ocena kao zastarele – ako nije bio korektan i zasluzio je negativnu, moze da se pokaze da se popravio time sto ih vise nece zasluziti. I svako ko gleda ocene to ce i razumeti.
Ipak je taj “negativac” pokvario nekome aukciju i onemogucio zaradu, i sad ima zelju da to bude “puj pike ne vazi”…
To vec ne bi imalo smisla i ceo limundo sajt bi se pretvorio u cirkus…
Ako mu je stalo da mu se skine negativna nek kontaktira prodavca/kupca i nek mu ponudi dogovor – na kraju krajeva – nek mu ponudi novac – njegovo igranje na limundu je nekoga kostalo i vremena i novca…
@Beograd
Slažem se i sa vašim mišljenjem. Ako se neko vremenom “popravio” i pokazao kao korektan član, neku početničku grešku mu ne treba uzeti za zlo. Pod tim mislim ako član npr. nije obratio dovoljno pažnje na opcije slanja i plaćanja zbog čega nije došlo do saradnje jer nije mogao da ih ispoštuje. Verujem da članovi koji predlažu brisanje tih starih ocena misle da bi to bilo dobro jer nekome zaista smeta kada skor nije 100% pozitivan.
“Ako mu je stalo da mu se skine negativna nek kontaktira prodavca/kupca i nek mu ponudi dogovor – na kraju krajeva – nek mu ponudi novac – njegovo igranje na limundu je nekoga kostalo i vremena i novca…” – slažem se, dobro je izviniti se zbog greške i zamoliti za drugu šansu. “Lepa reč i gvozdena vrata otvara” 🙂
Clanovi koji misle da ne treba da se brisu negativne ocene i jesu i nisu u pravu .
jesu u pravu ako clan ima recimo tri negativne ocene i 10 pozitivne .
ali ako clan recimo ima dve negativne ocene i preko 1000 pozitivnih tada nisu u pravu.
clan je u pocetku napravioneku pocetnicku gresku i dobio dve negativne ocene ali je svojim radom zasluzio 1000 uzastopnih pozitivnih ocena.
jedno je definitivno da svako u bilo kojoj oblasti zivota ima pravo da ispravi greske i da se kao takav rehabilituje .
kao npr. ovde na limundu clan koji ima preko 1000 pozitivnih ocena i recimo dve negativne apsolutno zasluzuje da se negativne ocene obrisu .
………………………………………………………………………………………………………………………………………….
navodim jos jednom primer iz saobracaja gde se negativni poeni brisu posle dve godine
………………………………………………………………………………………………………………………………………….
pa ljudi zar je trgovina i greska u trgovini opasnije delo nego saobracaj
razmislite o ovom uporedjenju pa tek onda dajte komentar.
I mi smo bili pocetnici,ali imamo sve pozitivne ocene.Seo sam i procitao sve o sajtu,kupovini,prodaji,pravilima,uslovima,nacinu placanja…Neko ne procita,vec samo dodje na sajt.Kada sam pravio nalog,potrebna je bila skenirana licna karta.Kada sam pravio nalog bratu od strica,kome sam objasnio kako sajt funkcionise,dovoljno je bilo da popuni podatke i nista vise.Znam da je biznis u pitanju sa vase strane,ali po stoti put pisem,takvim nacinom rada i zatvaranjem ociju pred problemima na koje vam skrecemo paznju mi koji smo duze na vasem sajtu,udaljavate nas ,,proverene clanove” od trgovine na sajtu.
Postovanje
Imam jedan predlog.
Da clanovima ostavite mogucnost da mogu da zabrane nekog drugog clana za koga oni smatraju da nezele da imaju bilo kakvu komunikaciju.Da pojasnim,zelim da imam mogucnost da uskratim nekom odredjenom clanu da posmatra,licitira,kupuje moje predmete prodaje.Da budem nevidljiv za njega i sve druge koje ja odaberem kao nepozeljne.Takvu mogucnost ima suparnicki sajt i smatram da je dobra.U svakom poslu ima zlobnih,ljubomornih ljudi koji bi da podmetnu klocnu ili da nesto lose ucine,ja kao prodavac zeleo bih svaku prodaju da realizujem uspesno i na vase a i na moje zadovoljstvo,medjuim nije bas tako -licni primer.
Tako da smatram opcija ZABRANI korisnika bi bila bas u redu.
Pozdrav Goran
@slavisa
Odličan predlog,u potpunosti podrzavam,zasto neizaci nekome u susret koji je neznanjem ili brzopletošću pogresio pre par godina,a od tada radi sasvim korektno?
@korisnik
Naravno pod tim smatram da treba uvesti i neka ogranicenja,tipa nije platio,poropala aukcija,zakasnio i sl.njima bih brisao posle 2-3 godine ako neponove gresku
Oni koji dobiju negativnu za prevaru?Poslali neispravan predmet,ili uzeli pare a uopste nisu poslali,njima bih TRAJNO ostavio negativne,ali takve limundo”gasi”…
@Beograd
A iskreno mislim da je Vaš predlog daleko bolji 🙂 ako moze da se dogovori sa prodavcem/kupcem od koga je i dobio negativnu,
daleko bolja situacija
Da se osvrnem na drugi deo teme… u vezi sa „crnom listom„.
Na KupujemProdajem,od samog pocetka rada(skoro) imaju opciju”blokiraj korisnika” koja savrseno funkcioniše,zasto nesto slicno nebi imao Limundo/Kupindo?
kupci imaju sva prava da biraju nas prodavce, da biraju nasu robu koju nudimu,da pogledaju nase ocene i da se spram toga odluce da li da od nas nesto kupe ili ne kupe, a sta prodavci mogu birati??
nista…mi koji prodajemo ovde apsolutno nikakav odabir nemamo i jako cesto mi se desava da na licitaciji pobedi clan koji ima negativnih ocena i koje automatski alarm da do saradnje nece doci ali ja ne mogu da biram tj prinudjena sam na saradnju sa njim iako unapred znam da je to izgubljena bitka
mnogo puta nailazim na komentare pri negativnom ocenjivanju gde neko napise: ovaj clan nije ok, ne preporucujem saradnju sa njim, i sta mi imamo od toga ako je on pobedio na licitaciji, nista..ok limundo vrati proviziju ali sta je sa izgubljenim vremenom tj rokom koji moramo da damo kupcu…
i sto je jos gore i sto je vecliki problem sa kojim se mi prodavci suocavamo je taj sto zelimo da navedemo opciju placanje pouzecem zbog postenih i finih kupaca sa pozitivnim ocenama kojima je jednostavno i elegantno takvo slanje i placanje, ali onda se nadje neki neozbiljan sa negativnim, neki prevarant i neozbiljan clan koji to zloupotrebi vase pravilo da ako smo naveli pouzecem to onda vazi za sve pa i za takve i onda ne preuzmu paket pa nam se vrati sa duplom postarinom?? da li ja kao prodavac imam pravo na nadoknadu? dakle moram da ispostujem pravilo i onda se pojavi neka neodgovorna osoba zbog koje mene udare po dzepu…nema logike, dajte nam neku zastitu od neozbiljnih i bezobraznih kupaca koji licitiraju iz dosade
Slazem se sa predlogom da se zastarele negativne ocene brišu. Svakom treba oprostiti početničke greške. Nemam negativnih ocena ali mislim da svako ima pravo da pogreši. Pri tom mislim da treba oprostiti samo jednu negativnu ocenu i ako je baš baš zastarela. Pozdrav.
Slažem se da novi korisnici moaju da prodju početničke bolesti koje svi preležimo. Licitacija u inat, licitaija da nekom napakostimo iako ne želimo da kupimo, hteli smo da kupimo ali je otišlo peviše…
Medjutim, moja jedina negativna je zbog neobavljene kupovine.
To jeste bilo na početku ali nema veze sa Limundom koliko sa prodavcem.
To dali s vi medjusobno znate me ne zanima. Ja sam kupac i želim da kupim nešto.
Mdjutim ako svi prodavci mogu da budu ljubazni mogao je da bude I ovaj a ne da se postavlja da je meni cast da mu nosim pare na noge odbijajući svaku iole razumniju lokaciju u gradu.
Moj gnev je bio veći kada sam od ostalih osoba iz te branše saznao da ta osoba ionako odžava hepeninge po centru grada. Po zakonu ove države kupac može da odustane od kupovine ne samo zbog neljubazne usluge već i što se predomislio “izvinte moram za ove pare da kupim babi lek pa odustajem”
Slažem se da ponavljanje ovakve situacije govori da je reč o nekorektnoj osobi ali ako je to samo bio jedan slučaj onda je ta osoba ipak bila uvredjena prodavčevim nastupom.
E sad, kako se obratiti osobi koja u statu ima par negativnih?
“Drago mi je da ste pobedili na mojoj aukciji. Video sam ko vam je dao negativne ocene i ako ste ga zeznuli. Medjutim sa mnom se ne zezaj…” hahaha
Cemu sluze negativne ocene ako bi se brisale posle odredjenog vremena? Onda i ne treba postojati nikakav sistem ocenjivanja po toj logici onih kojih ih zagovaraju…
Apsolutno sam protiv brisanja negativnih ocena jer u svakodnevnom zivotu mi nista ne znace ali u poslovanju na ovom sajtu itekako, jer su mi smernica da li je druga strana korektna u ispunjavanju svojih obaveza.
@SLAVISA Ne slazem se sa konstatacijom da se i u saobracaju brisu kazneni poeni posle dve godine jer se i to pokazalo pogresnim…ljudi se opuste i ponovo pocinju da redjaju negativne poene dok jednog dana ne dodje do fatalnih posledica po neciji zivot. Da se poeni ne brisu i kada se kad tad ispuni dozvoljeni broj ti vozaci ponovo posalju u “klupe” mnogi bi bili zivi i dan-danas!
Tako je i ovde. dokle god mozemo negativnim ocenama da skrenemo paznju na nesavesne clanove spasicemo mnogima mozda nepotrebno zivciranje i gubitak novca a to nije malo, zar ne.
Greske postoje i uvek ce ih biti pa ako postoji dobra volja da se problem obostrano resi, lako ce se ispraviti negativna ocena ali ako je neko bio tvrdoglav pre nekoliko godina i nije hteo da tada nadje kompromisno resenje…zasto bi se sada “amnestirao”.
Kao kada bi dete bilo vrlo dobro u petom razredu a posle odlicno do kraja osmog pa ajde sada da to ispravimo da bude “vukovac” ne ide to tako zar ne…
Da ne duzim dalje, ja sam protiv brisanja negativnih ocena vec da svako posteno nosi svoje breme jer bili dobri ili losi to zapravo i jesmo mi sami ma kako da zelimo da se ovde predstavimo.
Neslažem se sa brisanjem negativnih!!! Ja imam jednu negativnu od prodavca koji je varao, prodavao je neispravne stvari i onda obijašnjavao kako se oštetilo u transportu. Nisam bio jedini koga je prevario i zabranjen mu je pristup. SVI SMO MI PRILIKOM OTVARANJA NALOGA POTVRDILI DA SMO PROČITALI I DA SE SLAŽEMO SA PRAVILIMA LIMUNDA!!!!!!! A to što je napisala gospođa ili gospodjica Ana “GREŠKA” ja nevidim mogućnost za grešku! izlicitiram predmet pa neću da se javim i preuzmem predmet, prodavac nekaže tačne podatke o stanju predmeta! Ja tu nevidim “GREŠKU” već prevaru!
Što se tiče predloga za tu vašu “CRNU LISTU” i brige da nepropadaju aukcije moj predlog je da izbrišete sve naloge starije od 30 dana a nemaju nijednu ocenu, Mislim da će se svaki imalo pošten limundovac složiti sa mišljenjem da nismo otvarali naloge da razgledamo izloge već da kupujemo i prodajemo!
@ Goran
Hvala na komentaru! Kao što sam napomenula u samom tekstu, članovi su nam već slali slične predloge za tzv.crnu listu gde bi mogli da blokiraju da neki član odnosno određeni članovi učestvuju na njegovim aukcijama. Razmišljamo o tome i tražimo najbolje rešenje 🙂
@ Marina
Hvala na komentaru! Svesni smo da se našu prodavci nekada, nažalost, susreću sa takvim situacijama. Zato smo uveli najpre Limundo cash Zaštitu, pa Osiguranje za prodavce, a svi vaši komentari i sugestiju su nam značajni da razmišljamo i dalje o tome. Da li vam se dešavalo da vam se predmet vrati i kada vam kupac potvrdi adresu i nakon što se dogovorite o slanju predmeta? Da li ste dobili odgovor od kupca zašto nije preuzeo predmet?
@ Mojsije
Hvala na komentaru! Izvinjavam se što nisam pojasnila na šta sam mislila. Na primer: član je kupio predmet a nije obratio pažnju na opcije slanja i plaćanja, nije znao kako to funkcioniše i do dogovora nažalost nije došlo. Dobio je negativnu. Posle je “naučio” i sve ostale saradnje su ocenjene pozitivno.
Negativna ocena koju neko dobije zbog prevare svakako ima veću težinu i ne može se porediti sa gore navedenim primerom. Kao što i sami navodite, taj član je suspendovan.
Poništena je ocena koju ste dobili jer nije opravdana.
Gospođo ili gospodjice Ana vaši odgovori neprolaze!!!!! Pustite me tih odgovora “MOŽDA” i ” AKO”!!!! pravila su jasno definisana!!!! A sad ću vam obijasniti slikovito do čega dovodite Limundo: ja kad sam otvarao nalog morao sam da vam pošaljem sliku L.K. sa podatcima!!!!!! PRIJE 15-20 DANA SAM OTVORIO NOV NALOG KOD VAS RADI PROVERE! OD PODATAKA MI JE TRAŽENO DA UPIŠEM IME I ŠIFRU NALOGA( SAMO SAM PREVUKAO PRSTIMA PREKO TASTATURE I PRIHVATILO JE TE PODATKE!!!! EMAIL ADRESU SAM IZMISLIO I NAPISAO PRIHVATILO JE I TU LAŽ!!!! I TREBAO SAM SAMO DA SA TE ADRESE POTVRDIM OTVARANJE NALOGA ŠTO NISAM URADIO JER JE NEPOSTOJEĆA EMAIL ADRESA!!!!!!! PREMA TOME NEMOJTE VIŠE DA VREDJATE INTELIGENCIJU OVIH LJUDI KOJI SU VAM UKAZALI POVERENJE SA PRIČAMA KAKO POKUŠAVATE VEĆ URADITE NEŠTO KONKRETNO DA REŠITE PROBLEM!!!!!
Citajuci komentare dosao sam do sasvim prirodnog zakljucka:
U skoli dobijete 3-4 jedinice,ponavljate razred…sa jednom se provucete,polozite…
u saobracaju par kaznenih poena,ali jos uvek vozite,dok nesakupite “dovoljno” pa ostanete bez dozvole…
Sta hocu da kazem,clan ima jednu negativnu,nakon toga godinama dobija pozitivne,naradjao ih hiljadarku….takvima bih obrisao tu jednu,ali samo tu jednu,kako neki kazu,pocetnicka greska…u slucaju da se ponovi bilo kad vratio bih i nju…ali ZATO bih clanovima koji dobiju 3 negativne iz bilo kog razloga bilo kad zabranio pristup,ili recimo na 5 nehativnih…
NEDOPUSTIVO je da na limundu ima clanova sa jos uvek aktivnim nalogom,a imaju 9-10,ili 20 pa i vise negativnih,tu nema opravdanja!Ni za njih ni za limundo tim
5 crvenih i “penzija” ,tako treba da se radi…kakva pravila kakvi bakraci,kakvo opravdanje,clan kad dozvoli sebi da dobije vise od 5 negativnih,znaci da sa njegove strane nesto nije korektno zar ne?
a “crna lista” ,blokada,zabrani,blokiraj,nazovite to kako hocete…Je neophodna da se uvede!I trebala je davno…
Limundo steluje procente sto nije lepo,ali ajde nema veze.
Sta cemo sa crvendacima,clanovima koji imaju XX negativnih ocena (XX znaci dvocifreni broj),tu ima situacija jako zanimljivih.Ali ajde nema veze.
Ionako je sve postalo bez veze.Nema se para,nema kvaliteta sano krs i paprene provizije.
Zlatno doba lim/kup je iza nas,ovo je borba za svaki dinar.
Postovani clanovi Limundo tima,
Napisali ste vi dosta toga,dosta toga ste ovim putem objasnili,ali je i cinjenica da isuvise tolerisete pojedine clanove…jedan od clanova ima 21 pozitivnu i 25 negativnih ocena (sve dobijene iz razloga sto ne vrsi uplatu novca,Limundo mu sluzi za zabavu),a sve negativne je dobio u jako kratkom roku..i pored svega toga on je i dalje clana Limunda i dalje moze da kvari ljudima aukcije…ako 25 negativnih ocena nije razlog da neko bude trajno izbacen sa Limunda,stvarno ne znam sta treba da napravi.
Vise puta sam vam napomenuo o cemu se radi,preko svega ste presli cutke.
Stiteci ovakve clanove ,dovescete do toga da Limundo postane cirkus ,koji pojedinim dokonim ljudima sluzi za zabavu i na ovaj nacin sami sebi kvarite ugled.
Pozdrav
@ blade
Član koga ste prijavili ne može više da kupuje, odnosno ne može , kako kažete, da i dalje kvari ljudima aukcije. On može da se potrudi da ispravi dobijene ocene, ali ne može dalje da kupuje dok to ne uradi.
Postavicu jedno konkretno pitanje, pa ujedno ocekujem i konkretan odgovor
Govori se dugo o takozvanoj “crnoj listi” i to bas, bas dugo.
Malo pre ste izjavili ” Razmišljamo o tome i tražimo najbolje rešenje”.
Koliko je potrebno jos vremena razmisljanja?
Ja sam na Limundu 5 punih godina, a o tome se govori minimum 3 godine i misliim da je vreme da smislite resenje i date odgovor HOCE ili NECE biti “crne liste”.
Pozdrav
@ saska971
Hvala na komentaru. Navela sam da razmišljamo o crnoj listi jer nam je u prethodnom periodu stigao veći broj predloga na tu temu, jer smo svesni potrebe za tim i jer želimo da nešto uradimo po tom pitanju. Sve predloge koje dobijemo zapisujemo i razmatramo koja opcija je najbolja. Takođe, tu moramo voditi i računa o zahtevnosti izrade neke opcije. Potrebe članova nisu iste, predlozi koje nam šalju nisu isti, i kako sam navela i u samom tekstu, tražimo najadekvatnije rešenje kojim bismo naše prodavce zaštitili od situacija da im propadne aukcija, ali i da u isto vreme novim kupcima pružimo mogućnost da kupe predmet koji pronađu na našim portalima.
Naišla sam na ovakvu situaciju (zvezdice sam ja stavila zbog):
PROFIL ČLANA
*******(838)
Svi predmeti člana »
Postavi pitanje članu »
Predmeti člana iz njegove liste želja »
Javni podaci
Član od: 25. Jan. ’11
Poslednja aktivnost: 06. Nov. ’14 u 12:08
Status:
TEKUĆI RAČUN BROJ *** – ************* – ** *** *****.
Omiljeni citat:
Ukratko o članu:
O čemu se ovde radi, s obzirom da se ne vidi ništa, nikakve ocene, a čovek ima četiri zvezde.
@MOJSIJE
Apsolutno ne podržavam predlog o brisanju naloga ako nema prometa 30 dana. Limundo i Kupindo jesu prodavnica i ljudi kupuju ono što im se dopadne, a ne da bi pravili promet.
@borjelka
Zamolila bih vas da nam pošaljete putem Kontakt strane prikaz ove stranice, kako bismo imali bolji uvid o čemu je reč. Hvala.
PODRZAVAM predlog “CRNA LISTA” i ne razmisljajte vise jer nas sve ovde glava zabolela od vaseg razmisljanja!
PS. znam da po obicaju “dzaba krecimo” jer ste svaki predlog do sada “kontra” odradili pored jako dobrih predlozenih inovacija veceg broja aktivnih clanova u dosadasnjim mnogobrojnim diskusijama ali…nada poslednja umire.
Postovanje. Citam sta ovi limundovci pisu i ne mogu da verujem. Te crne liste, te ne brisati negativnu ni posle 1000 pozitivnih, ali najzesci je lik koji bi ZABRANIO pristup svom nalogu ljubomornim osobama, mislim da se zove Goran. Videh razne gluposti ali ovo je vrh. Ja prodajem na buvljaku a na papir pise LJUBOMORNIMA ZABRANJEN PRISTUP. Goran neka odmah obrise sve svoje ponude jer ja crkoh od ljubomore. Cim upalim kompjuter odmah idem na njegov nalog i placem od muke. Ma kakvi licni podaci, lekarsko uverenje treba da priloze da bi otvorili nalog i to od psihijatra bre.
Moze li se uvesti opcija za prodavce da ne dozvole licitiranje članovima koji imaju negativne ocene generalno, ne pojedinačno? Jednostavno ja volim da saradjujem sa članovima koji imaju sve pozitivni ocene. Mogu li napraviti takav izbor? Nisam za brisanje negativnih ocena, to je alarm za nas. Vise negatinih ne mogu biti slucajno date.
Ne odobravam brisanje naloga zbog neaktivnosti clana. A ako uvedete mogudnost izbora da saradjujete samo sa pozitivnima, ili sa svima za osobe kojima to ne smeta, mislim da bi problem jednostavno bio resen, samo ako program to moze da podrzi.
Ja samo da pojasnim moje mišljenje oko brisanja naloga; nemora neko da bude aktivan ili neaktivan 30 dana, ali nemože niko da mi kaže kako je otvorio nalog na limundu samo da bi video šta se prodaje! Pogledajte koliko naloga ima starih pola godine i više a nemaju nijednu ocenu! Pojavljuju se na aukcijama da bi nagurali cenu ili da bi upropastili aukciju!!! Za takve naloge sam mišljenja da ih treba gasiti a ne ako neko nije aktivan 30 dana. Pojedinci otvore nalog i onda stave početnu cenu 10 din da bi izbegli proviziju a sa drugog naloga guraju cenu. Eo samo jedan primer: prodavac stavi motor na prodaju sa početnom cenom 10 din a realna cena tog motora je 1500 evra, i onda sa drugog naloga podiže cenu! U 90%slučajeva na takvim aukcijama se pojavljuju nalozi koji su otvoreni par dana prije te aukcije!
Veliku vecinu negativnih ocena cine novi clanovi koji kupe nesto, pa nestaju i ne javljaju se na podatke koje su dali, verovatno “probaju sistem”, i nikad se ne uspostavi transakcjia, pa zbog vracanja provizije ide negativna.
Gospodine PRODAVAC. I nisi neki prodavac. Sta se tebe ticu negativne ocene ako neko hoce da kupi tvoju robu i p osteno da ti plati. Ja sam na ovom sajtu prodavac. I to veliki. Ne citam nicije ocene vec gledam samo ponude i posmatrace. Bas me briga sa kim ti volis da saradjujes. Ja saradjujem sa svima pa i ako neko izlicitira i ne kupi dam negativnu, idemo dalje,nova aukcija, kupice neko drugi. A ti bi malo da se igras zabrana/ Pa zabranjuj u svojoj a ne u tudjoj kuci.
Postovani Limundo time. Sve vise se zgrazavam citajuci ove komentare. Ovaj veliki prodavac bi da zabrani da licitiraju clanovi sa negativnim ocenama. Vecu glupost u zivotu nisam ni cula ni videla. Do sada a imam preko 500 prodatih predmeta, retko da je kupio neko ko nema negativne ocene. Ja sa njima nisam nikad imala problema. I ako se njima yabrani da licitiraju, pa ko ce onda da kupuje. Koja budalastina, ne mogu da verujem da je neko tako nesto mogao i da pomisli a kamoli da napise. E, ima svakakvih b…..
Ja sam ZA crnu listu, da prodavac stavi na crnu listu kupce koje ne zeli da licitiraju kod njega.
negativne ocene niposto netreba brisati jer ako smo nesto pogresili iz neznanja mozemo vratiti kupcu novac i necemo ni biti negativno ocenjeni. da se nedesava da nesto nevidimo i nenavedemo desava ali se sve moze ispraviti dogovorom tako da za negativne ocene nema opravdanja i povecajte proviziju negativcima a smanjite postenim clanovima i eto resenja za sve nas
Danas sam, pregledajući ono što inače pratim naleteo na člana sa 109 (sto devet) negativnih ocena. Da li je uopšte bitno da li ih je dobio od deset ili sto članova, sto devet puta nije nešto ispoštovao. I dalje je aktivan član, postavlja aukcije i nikom ništa.
Pre par dana sam imao nerealizovanu aukciju sa članom koja ima (sada) 8 negativnih, sve do jedne zbog izlicitiranog a neplaćenog. I opet nikom ništa iako sam pisao Limundo timu.
Pošto pretpostavljam da softver omogućava da vidite članove i po broju ocena, smatram da je krajnje vreme za metlu, ne za letenje već temeljno čišćenje.
Kako sam i ja često platio ceh zbog ovog dela pravilnika da se pridružim kolegama iznad u iznošenju mišljenja. Nemam ni jednu negativnu ocenu i to ne zato što sam sve savršeno uradio i opisao već zato što sam kad god sam pogrešio kupca i obeštetio. Bilo je tu sitnih previda a bogami je ponekad bilo i baš krupnih grešaka zbog kojih me je i danas sramota kada pomislim kako sam mogao da budem toliko glup da poverujem nekom nazovi “serviseru” ili još gore da ja budem brzoplet i ne pregledam predmet detaljno pre nego što sam ga stavio u prodaju. Bilo je i situacija da sam obeštetio nekog bez ijednog dobrog razloga, pa čak i da mi je vraćeno nešto što nisam poslao. No, to već ide njima na obraz pa ćemo tu temu preskočiti. Zbog mojih grešaka imam razumevanja za tuđe pa ima dosta njih koji su, po pravilniku, trebali dobiti negativnu ali im nisam dao. Ima novih koji neznaju, iskrsne “za babu lek” (kako neko iznad reče) i većina koja pročita opis aukcije u celosti _tek kada se aukcija završi a oni pobede_ (ti su mi omiljeni)… No, bili su pristojni, javili se, rekli u čemu je problem, ponekad i dali proviziju da obeštete i onda nije problem da i ja budem pristojan. Sasvim je druga stvar sa ljudima koji misle da se pravilnik odnosi na sve samo ne na njih. Da se vratimo na temu :
1. Nisam za brisanje negativnih. Svako normalan, a većina jeste, će ako vidi negativnu od pre par godina i pozitivne posle toga (pogotovo sveže pozitivne) zaključiti “ok, pogrešio, više nije i idemo dalje”. Znači po tom pitanju nisu bitne. No, sa druge strane na ovom sajtu i dalje postoji član koji ima 7 negativnih ocena i NIJEDNU DRUGU i to sve od istog prodavca (što znači da je na -1) i te ocene je dobio u periodu od 2-3 godine. Da se negativne brišu onda ne bih nikada video tu “interesantnu” pojedinost i možda bih i sarađivao sa nekim od “njih”. Ovako znam da treba da “ih” zaobiđem.
2. U slučaju da grešim dušu i da taj kupac stvarno postoji, da je član iznad mene koji je napisao kako je lako sada da se registruje u pravu onda bi bilo krajnje vreme da se uozbiljite i da prestanete da svoju odgovornost prebacujete na druge. Pre par meseci sam imao situaciju da je pobednik na aukciji nazvao telefonom, potvrdio adresu i da mi se paket vratio sa “nepoznata adresa”, nazvao sam poštu u Nišu i tu su mi potvrdili da ta adresa u Nišu ne postoji, tada još nisu imali ovaj novi pametan program pa da mi odmah odbiju pošiljku. Smesta sam vam prijavio slučaj i vi niste uradili ništa. Tek kada je prevario još jednog prodavca i dobio -2 onda je po automatizmu bio izbačen. Zašto je i onaj drugi prodavac morao da strada ? A to je samo jedan od primera koji imam sa kupcima i vama. U 98% slučajeva su problem pravili članovi sa više skorašnjih negativnih ili sa manje od deset ocena. Shvatam da postoji zakon o zaštiti podataka ali ni u najgori bircuz nemožeš da uđeš a da te neko barem ne odmeri a kamoli da uradiš nešto negativno bez posledica. Da, za one radoznale, i to znam iz iskustva. Pa zašto se onda vi ponašate u najboljem duhu srpskih političara “da niste obavešteni” i da niste nadležni ? Ili preduzmite nešto da takve eliminišete bez oklevanja ili promenite pravilnik da nemoramo, kako mi je rečeno, “da zaobilazimo pravila, što vi strogo gledate” kada postavljamo uslove kome može pouzećem a kome ne. Zapravo, može i najjednostavnije, svaku duplu poštarinu nadoknadite prodavcu bez obzira da li je preko Limundo Casha ili ne pa onda puštajte koga god hoćete na sajt pa makar od podataka samo naveo “prevarant”.
3. Snažno podržavam da se uvede pravo na blokadu člana koji nas na bilo koji način ometa. Jeste da je većina normalnih ali ja ni na ulici ne moram da trpim da me neko vređa ili neopravdano optužuje pa zašto onda moram ovde ? Prodavac sam i meni je u interesu da što više ljudi vidi moje licitacije i daje ponudu ali ne postoji novac koji vredi mojih živaca koje potrošim na pojedine članove. Znači nemorate da glumite arbitre ili cenzore ili… samo nam dajte pravo da jednim klikom eliminišemo barem jednu neprijatnost koja nam se dešava na ovom sajtu.
4, Još uvek se nadam da ćemo imati neku dužu saradnju pa zato predlažem da člana koji dođe do 5000 pozitivnih, umesto sa intervjuom, častite sa celom domaćom šunkom, koturom trapista i gajbom piva/vina. Siguran sam da ćemo to više ceniti a možda nešto podelimo i sa vama. Koliko dugo o nekim stvarima razmišljate računam da je bolje da sada predložim pa dok dođem do te cifre možda i donesete neki zaključak 🙂
Zasto ste ukinuli u odeljku prijavi aukciju radi vestackog dizanja cena. Ja licno znam bar 10 clanova koji imaju po nekoliko naloga i sami sebi nabijaju cenu, doduse to vama ide u prilog zbog provizije.
Zaboravio sam da dodam i predlog da pored imena tj. clana pise opstina ili grad, to bi nam puno znacilo.
Ја сам на Лимунду од јануара 2010. Када сам се учлањивала морала је копија ЛК, значи СВИ моји подаци, ЈМБГ, адреса, датум рођења, су били доступни за проверу ЛТ.
Сада је то много лакше, само пријава, емаил, број телефона итд., и то отвара врата за оне непоштене и купце и продавце, за дуплирање налога…
Апсолутно сам ПРОТИВ БРИСАЊА НЕГАТИВНИХ, па макар продавац/купац имао једну негативну из 2006. године, а после тога 5000 позивних.
За брисање те негативне треба питати онога ко је дао. Ако то двоје, давалац негативне и прималац негативне успеју да се договоре, онда молим лепо, нека се обрише. Овако, нека остане ту где је, јер је добијена из одређеног разлога.
ЛТ би могао да размисли о враћању неутралне, јер није свака “позитивна” позитивна. Лично нисам неколико чланова оценила јер нису били за позитивну, али нису били ни за негативну.
Не слажем се са предлогом да се искључују налози због неактивности. Свако има право да дође када жели и да купи, не купи или само да гледа шта има у понудама.
Било би добро да се направи опција за омиљеног продавца (да не морам стално да држим његов предмет у листи жеља) и опција да ставимо забрану за одређене купце.
nikako se ne slazem oko brisanja negativnih ocena zato sto clanovi i posle dugog boravka na limundu sve umesnije znaju i pokusavaju da prevare nekoga i posle se kriju iza mnogo pozitivnih ocena
@ derikoza
Korisnička imena članova za koje smatrate da podižu cenu nam uvek možete prijaviti putem Kontakt strane. Što se tiče prijava aukcija putem linka, ovaj razlog je uklonjen jer je više bilo nevalidnih prijava. Provere članova koji podižu cenu se i dalje vrše, tako da nam slobodno možete poslati poruku putem Kontakt strane.
@ Blistok
Hvala na komentarima! Ovaj predlog pod brojem 4. se čini vrlo zanimljiv, verujem da će se i drugima dopasti 🙂
@ derikoza
Ispod imena prodavca na aukciji piše odakle je prodavac. Da li je vaš predlog da na profilu člana stoji ta informacija?
Gospodjo ili gospođice Ana ja bi tražio jednu stvar da uradite a znam da možete!!!! Vratite mi negativnu ocenu koju ste mi izbrisali!!!!! Neka ostali članovi vide tu negativnu i pročitaju obrazloženje zašti je dobijena negativna pa sami odluče dali su za saradnju ili ne!
Postovani,
sve je ovo ok sto ste napisali, ali ja se trenutno susrecem s jednim drugim problemom koji mozemo svi da okusimo. Pitanje je: STA SE DESAVA KADA NEKO IMA npr 400 pozitivnih i 15-ak NEGATIVNIH I KOJE DOBIJA S VREMENA NA VREME tj nisu bile pocetnicke greske vec ima tu pojavu da izlicitira neki predmet i jednostavno ne zeli da se javi, da kupi, ili bar da kaze u cemu je problem. Opet kazem, svaka cast za toliko pozitivnih ocena, ali jednostavno je sklona tome tj ima obicaj da s vremena na vreme upropasti neciju aukciju time sto izlicitira najvise, a onda se jednostavno predomisli. Trebalo bi uzeti u obzir i takve clanove, jer oni imaju neku privilegiju zbog velikog broja pozitivnih ocena pa sebi mogu da dozvole taj luksuz da nekome upropaste sigurnu prodaju. Opet napominjem, to nisu pocetnicke greske koje su se desile na samom pocetku, vec se to desava s vremena na vreme a i broj negativnih nije za zanemarivanje. Toliki broj negativnih i pored 1000 pozitivnih govore o sklonostima tog clana da uradi tj ne uradi ono sto treba da zavrsi aukciju do kraja. Jel su oni povlasceni tolikim brojem pozitivnih? Evo ja npr. imao sam zagarantovanu prodaju i u poslednjem minutu uleti ovakav clan, da vecu ponudu i onda ga jednostavno nema. I sta ja imam od toga sto cu joj dati negativnu i povratiti proviziju sa Limunda kad NE MOGU VISE PRODATI TAJ PREDMET PO TOJ CENI???…pa sve i da ga vratim na ponovnu aukciju. ZATO SKRECEM PAZNJU OVDE DA BI TREBALO DA SE OBRATI PAZNJA I NA TAKVE CLANOVE, ONE “ODLIKOVANE” SA MNOGO POZITIVNIH KOJI SEBI DOZVOLJAVAJU TU SLOBODU DA MOGU JEDNOSTAVNO DA SE PREDOMISLE I NE KUPE PREDMET KOJI SU IZLICITIRALI!!! PO PRINCIPU “SVE CE TO POKRITI I OPRAVDATI OVOLIKI BROJ POZITIVNIH OCENA”
Hvala sto ste procitali moj komentar, ali toliko sam bio iznerviran i izrevoltiran bahatim ponasanjem nekih clanova i ja jednostavno tu vise ne mogu nista.
Sem toga, rekao bih jos nesto.Vidim da je dosta njih ovde pomenulo to kako neki clanovi koriste svoje clanstvo kako bi podigli cenu. Pa to je najveca glupost koju sam ja cuo. Sta se koga tice da li ce moj predmet licitirati moja supruga, cerka, otac ili majka pa cak i u cilju da poveca cenu, ako sam ja jedini koji placa proviziju na prodati predmet??? Stvarno ne razumem. Mozda nije eticki bas cisto i blistavo, ali sa druge strane – STO DA NE??? Ako Vam ne odgovara cena, lepo zaobicete taj predmet i trazite drugi. Tako i ja kada kupujem, imam odredjenu svotu novca koju sam spreman da platim za neki predmet, a ako on poskupi tj neko da vise… Boze moj, pa svaka cast, prepustam ga tom nekom drugom. A ne sad kako cujem treba da organizujete hajke i lovite clanove koji navodno sluze samo za povecavanje necijih cena??? To je jako smesno i podseca me na vrtic kada se deca tuzakaju jer neko ima lepsu snalicu za kosu… Mislim, molim Vas ako je ovo sajt za licitacije, onda neka to i ostane. Onaj ko izlicitira najvise, kupuje, prodavac uvek placa 4% Limundu i prema tome sta se koga tice da li neko na taj nacin sebi povecava cenu svog predmeta, ako ga on sam i plati. Stvarno ne razumem.Po meni je to cista stvar ekonomije. Ako recimo moja porodica u dogovoru sa mnom odluci da poveca broj ponuda predmeta kako bi se nasao taj predmet medju najtrazenijima i kako bih kako kazete povecao cenu, sta se to koga tice? Jednostavno neka ga zaobidje jer ja kao prodavac mozda bas imam takvu politiku i to vec spada u cist marketing tog predmeta i prodavca. A sad nekome je krivo pa hoce da stvori policiju koja ce hapsiti i ogranicavati takve clanove. Mislim, sta je u stvari tu pogresno? Ne moze mi neko na silu odrediti cenu po kojoj cu ja prodati neki predmet, a da li cu ga ja dati za 1000 din ili cu krenuti od 10 pa uz 50 ponuda doci do 1000din, mislim da je smesno ogranicavati nekog na tako nesto. Ili Hajde da pojednostavimo. Ja npr imam porodicu od 5 clanova koji su svi clanovi na Limundu (kazem na primer) i oni svi licitiraju moj predmet koji sam ja stavio ispod svake cene da bih dobio na vecem broju ponuda i da bi taj predmet dobio na popularnosti. Gde je tu greska? Ako se nikome drugome ne svidi predmet i cena i ne prodam ga nikom drugom, ja sam taj koji placa i postavljanje predmeta i proviziju od 4% Limundu od izlicitirane sume koju je neko od moje porodice izlicitirao. Znaci moj marketinski potez cu platiti ja sam ako ne uspe i niko drugi. Dakle, kome se to svidja neka prihvati, kome je skupo neka ne licitira i nadje sebi drugi i jeftiniji predmet i stvar je zavrsena. A ne sad gestapo metodama da pretresate nekog za koga sumnjate da namerno dize cenu. Mislim smesno je jer niko drugi to ne placa do prodavca i sta se koga tice koliko je on spreman da ide daleko sa svojom cenom?
Postovani,
molim Vas recite mi zasto nije objavljen moj komentar o tzv “dizacima cena”?
Izvinjavam se, na trenutak je nestao pa sada vidim da ste objavili.
Izvinjavam se jos jednom!!!
@ Randyo
Shvatam šta ste želeli da kažete, ali moram reći da veštačko podizanje cena nije korektno prema drugim članovima i nije u duhu fer i korektne kupoprodaje za koju se zalažemo.
@ Randyo
Komentar je tu, možda se nije pojavio odmah 🙂
Slažem se za brisanje negativnih ocena ali ne posle određenog vremenskog perioda nego posle određenog broja pozitivnih ocena. Mislim da bi time član više zaslužio da mu se briše negativna nego, ako jednostavno sačeka izvesno vreme.
@mojsije
predlog da se suspenduje član koji nije dobio ocenu 30 dana je besmislen. Čak i da je član aktivan, licitira ali jednostavno, ne želi nešto da skupo plati i ne uspeva da pobedi , da bude suspendovan. Zamislite, da ako vi ne odete na pijacu 30 dana, da vam neko zabrani ulaz ?!
Crna lista ne može više da bude samo predlog nego nužna potreba. Svako kao prodavac ima pravo da bira kome će prodati. Nadam se da će ta opcija biti uskoro uvedena.
@RANDYO
Pa drago mi je da se napokon neko kao sto si ti javio u ovoj diskusiji, jer upravo i o takvim clanovima su mnogi ovde pisali ali je ispadalo da smo vecina bili u zabludi u vezi navedenih duplih naloga jer to toboze ne postoji ili su retki slucajevi.
Objasnjenje cele price o opravdanosti podizanja cene od strane tkz. familije ti je za OSKARA!
Nadam se da ti je ovo pravi nick ili ako nije zamolio bih LT da mi ga dostavi kako bih u sirokom luku zaobisao tvoje aukcije a naravno posle ovog pisanja da ti pomno prate naloge koji licitiraju jer pravilnik vazi za sve!
Ako zelis fixnu cenu, pa koristi Kupindo i samo ti plati proviziju koju toliko spominjes [kao da je jedini placas] ili postavi na Limundu cenu kojom si zadovoljan i resen problem!
Jos jednom bih skrenuo paznju na predmete prodaje, novi na Kupindo a polovni na Limundo jer on je aukcijski sajt i konacna cena ne zavisi od nase zelje i tkz, objektivne procene vec od trenutne ponude i potraznje!
Negativne ocene nikako ne brisati i uvesti ponovo neutralnu kao i opciju “Crna Lista” za clanove sa kojima ne zelite ucesce na svojim aukcijama. Pozdrav svima!
E sad stvarno nema mog odgovora na dizanje cena. Sad sam cekao bas dugo da ne ponovim istu gresku, ali jednostavno nema moje objave od pre par sati.
Aha jos sam na obradi za odobrenje kako vidim da pise. Ne znam ni cemu sve to, ali ok. Vasa pravila!
Ovdje pojedinci ili neće da čitaju ili im odgovara da postoje dupli nalozi! Limundo > Kupite > Auto i moto > Motocikli > Polovni skuteri i motori > gely x5, pogledajte ovu aukciju prodavac i trenutno nalog koji vodi na aukciji nemaju ni jednu ocenu a otvoreni isti dan! Ako ovde prodavac negura sam cenu onda je ovaj primer jedan od retkih slučajeva! I PONAVLJAM JOŠ JEDNOM NISAM ZA SUSPENDOVANJE NALOGA AKO NIJE ZA 30 DANA NIŠTA KUPIO ILI PRODAO, NEKAD PROĐE I 60 DANA DA LIČNO JA NIŠTA NEKUPIM ILI PRODAM ALI IMAM NEKE OCENE U PROFILU. JA PRIČAM O NALOZIMA KOJI SU TU 30, 60 ,90 DANA A NEMAJU NIKAKVU OCENU! TAKAV NALOG JE OTVOREN DA BI GURAO CENU NA DRUGOM NALOGU ILI IZ DOSADE!
A što se tiče usporedbe sa pijacom; ja sam bio prije tih 30 dana na pijaci i nešto kupio ili prodao i kad dođem posle tih 30 dana na pijacu opet ću da kupim nešto ili prodam jer tamo idem da bi kupovao ili prodavao!
http://www.kupindo.com/Clan/kdimic
Obrisite sve negativne ovoj dami, pa da poverujem da ce uplatiti knjigu posle 2 nedelje…
Prvo ste brisali neutralne. Pa sad obrisite i negativne.
I svi koji NIKADA nisu dobili lošu ocenu, a imaju ih preko 5 huljada padaju u istu grupu sa članovima koji su samo 3-4 puta prevarili nekog…
Svaka čast.
@ Komedija
Hvala na prijavi, proverićemo ocene ovog člana.
Auuuu, clan ima 37 negativnih, a 6 pozitivnih.
Kakva crna provera, pa ovog treba ukinuti odmah, sta ste cekali do sada. Vidim jednom clanu unistio vise od 10 aukcije, stvarno nije u redu.
Zar ne mozete Vas server srediti da to odmah registruje?
I dajte vise tu Crnu listu, ubacite, vidite da se ljudi zalazu za to. Svako od kupaca ima pravo da saradjuje sa onim sa kim zeli. Dizaci cene, ukinite profile, ne brisite negativne ocene, nema potrebe za tim. Ako neko i ima par negativnih, a vise stotina pozitivnih, pa sam raspon ocena govori da je clan pogresio, nije za osudu.
Malo tolerancije nije na odmet nikad i nigde, pa ni na Limundu.
Gospodin Randyo, svaka Vam cast kad tako prodajete svoje stvari. Hvala sto ste nam skrenuli paznju na Vas da u velikom krugu zaobilazimo Vas profil.
Zanima me stav LimundoGrada povodom Hvaljenja clana Randyo da mu je vestacko dizanje cena vid marketinga i sta koga briga ako mu familija licitira na aukcijama…ondosno koliko je clanova njegove familije do sada suspendovano ?
stvarno nije fer pravila igre treba da vaze za sve , ispada da su clanovi kojima neki predmeti odu za 10 dinara ili ispod cene budale a ovi koji vestacki dizu cene pametni…
P.S. znam da LimundoGrad gasi takve naloge ali mozda ne uvek ( nije moguce ni sve pohvatati ) vec pokusava i sa edukacijom
dajte objavite imena clanova koji su imali vestacko nudjene pa neka ljudi odluce dali ce kod njih uopste licitirati
@ Randyo
Ovakav način licitiranja nije dozvoljen. Nama je itekako stalo do fer načina kupoprodaje. Što se tiče marketinga, za reklamiranje aukcija postoje Dodatne opcije koje možete koristiti da biste istakli vašu ponudu http://www.limundo.com/Pomoc/Naglasavanje-aukcije/1753.
Postovana Ana,
ako mi vec odgovarate na poruku onda je red i da je objavite moju poruku ovde a ne da samo gurate Vasu stranu u blog, a niko i ne zna sta sam napisao. I molim Vas, ako Vam nije problem, navedite mi gde to u pravilniku pise da recimo clanovi moje porodice koji imaju pozitivne ocene ne smeju da licitiraju moj predmet? Gde se tu krsi pravilo Limunda??? A kao drugo, da bi ostali znali o cemu se radi, mislim da bi trebalo da objavite moju poruku koju niste objavili,ali zato ste mi javno odgovorili na nju. Jos jednom naglasavam, clanovi moje porodice su clanovi limunda i svi imaju samo pozitivne ocene i ni jednu jedinu negativnu. Prema tome, navedite mi tacno gde u pravilniku pise da oni NE SMEJU LICITIRATI MOJ PREDMET!!! Hvala unapred.
P.S. i jos jedna sugestija, ako vec vodite ovaj blog kao administrator ili kao osoba koja treba da pruzi neke odgovore nezadovoljnim clanovima, moje misljenje je da to jako slabo radite. Izvinjavam se sto sam ovako direktan, ali vidim da jedni isti problemi se ponavljaju i pisu ovde, a nista se ne desava u Vasem timu sto bi pospesilo i zastitilo te clanove. Evo recimo problem oko clanova koji upropaste aukciju tako sto ponude najvise i vise se nikad ne jave, a imaju pokrice velikim brojem pozitivnih ocena. Svaka cast na njima, ali ako vec ima 10-15 negativnih znaci da ima takvih sklonosti da zloupotrebljava te svoje pozitivne ocene i provuce se neometano, a ja treba da gledam u pasulj da li cu naleteti na bas takvu budalu koja ce mi upropastiti sigurnu prodaju i jos pored toga time pokrenuti ceo lanac dogadjaja koji su mi verujte zagorcali zivot da gore nije moglo. E to su npr stvari kojima bi trebalo da se bavite, kako da zastitite kupca od takvih siledzija, a ne da mi kazete kako clanovi moje porodice ne mogu licitirati moj predmet i pored toga i ne izbacite moj odgovor nego samo Vas i niko ne moze da udje u kontekst svega toga sto ste mi napisali i ja ispadam neka crna ovca.
Najdraze Vam hvala, necu Vam vise smetati i pisati ovde posto ocigledno nema nikakve svrhe, jer sam mislio da izuzetno mnogo drzite do svog renomea i izgleda u javnosti, ali iskreno razocarao sam se svim ovim sto ste mi napisali i ovde i u privatnoj poruci jer lici na despotsku i autokratsku vlast na Vasem sajtu, jer sve ono sto sam napisao niti je protivzakonito niti se kosi sa Vasim pravima, ali Vi ste mi jasno naznacili i uskratili pravo da javno ispisem ovde sta mislim i time ste mi sve rekli. Jos jednom Vam se zahvaljujem na laznoj ljubaznosti i zelim Vam od srca sve najlepse u zivotu!
Radomir Vukosavljevic
Smederevo
(nadam se da smem da napisem ime i prezime, mada znam da necete ni ovo objaviti, vec samo Vas odgovor, ali nema veze)
@ LiMuBaj
Kako sam navela u jednom od prethodnih komentara, mi se zalažemo za fer pravila igre, koja treba da važe za sve, kako i sami kažete. Veštačko podizanje cena nije nešto za šta se zalažemo, naprotiv i članovima koji se bave takvim radnjama se ukazuje na tu nepravilnost. Kada primetite da neki član podiže cenu nekom prodavcu, to nam slobodno možete javiti putem Kontakt strane kako bismo izvršili potrebne provere.
@ Randyo
Više vaših komentara je objavljeno. Ako ste čekali malo duže na objavu, izvinjavam se. Komentari koji su uvredljivi ili nisu u vezi sa temom se ne objavljuju. Vidim da ste poslali odgovor na poruku koja vam je poslata, biće vam odgovoreno u najkraćem mogućem roku. Što se tiče zaštite od članova koji se ne jave, prodavac ima mogućnost da da negativnu ocenu i time refundira naplaćene troškove. U ovom postu sam ukazala na vidove Zaštite koje nudi LimundoGrad. Razmišljamo i o crnoj listi i drugim vidovima zaštite i stoga osluškujemo vaše komentare. Zamolila bih vas još jednom da komentar koji stavljate bude u vezi sa započetom temom. Hvala.
moj slucaj kada sam dobila negativnu kao kupac. Tek sam od skoro na Limundu, kupila sam skafander za dete, pisalo je kao nov, platila pouzecem po dogovoru, poslat mi je dan kasnije nego sto je bio dogovor, ceo dan sedela i cekala za dzabe da stigne, sutradan stigao, kurir me ojadio za 60 din. castio sam sebe, otvorila paket, a skafander ceo budjav, kontaktirala osobu, ona mi rekla da ne moze da razgovara,nije videla budj, a meni je zasmrdela cela soba.Odmah sam dala negativnu uz objasnjenje situacije. Ona je uzvratila negativnom napisala je neverovatan kupac u negativnom smislu. Tako da sam sa ukupno 3 ocene imala 2 pozitivne i negativnu sto je u startu lose.
@ Helena
Žao mi je što ste imali loše iskustvo. Ocenu koju ste dobili kao kupac je poništena jer nije opravdana. Kada imate reklamaciju na predmet, potrebno je da se najpre obratite prodavcu i predložite mu da vratite predmet a on vama novac. Ukoliko postoji problem u komunikaciji ili je potrebna naša pomoć da biste ostvarili vaše pravo na reklamaciju, uvek nam se možete obratiti putem Kontakt strane.
Mene zanima kako ste dosli do toga da kada od jednog clana kupovinom dva predmeta u slucaju davanja negativnih ocena to racunate kao DVE negativne a kada je u pitanju pozitivna onda je to JEDNA!?
U cemu je razlika???
@ Jasmina
Ocene dobijene od istog člana su jedinstvene ocene, tj. računaju se kao jedna ocena. Ako je potrebno pojašnjenje na nekom konkretnom primeru, slobodno nam se možete obratiti putem Kontakt strane.
Sve ovo što je napisano u komentarima može da se gleda iz više uglova i da se kaže da je dobro i pošteno ili da je loše i nepošteno! Niko nemože i netreba da zabrani da svi članovi porodice imaju naloge!!! zašto dati opciju da neko bira kome će prodati a kome neće???? Zašto brisati ocene, svi mi znamo da čitamo i sami procenimo dali je neka ocena opravdano dobijena ili ne!
Ako neko ima viška novca da plaća proviziju jer je ženi ili nekom drugom članu porodice prodao predmet nemam ništa protiv, a mislim da nebi trebao niko drugi da se buni jer svako može da radi sa svojim novcem šta hoće!
Ovo je slobodna licitacija i zašto zabraniti nekom kupovinu!
Ako je neko dobio negativnu nezasluženo netreba je brisati jer svi smo normalne osobe pa da sami procenimo dali je negativna opravdana ili ne, netreba nam neko drugi da nam to kaže!
Sve ovo je OK, ako nema zloupotreba!!!!
Poštovana Ana! kažite nam jel bilo i koliko slučajeva da prodavac traži da mu se vrati provizija jer nije došlo do realizacije prodaje! I jeste li mogli da proverite jel to možda supruga prodavca ili neko iz porodice jer je on hteo određenu cenu za predmet koji prodaje ali je krenuo sa 10 din da bi izbegao proviziju za postavljanje oglasa?
Zašto bi prodavac dozvolio da mu neko upropastio aukciju guranjem cene a neće da kupi predmet i umesto da proda predmet za 9 dana on mora da ponavlja aukciju 2-3 puta!
Pošto se ovde pojavljuju članovi koji nečitaju razloge dobijene negativne ocene zašto nekom dobrom članu kvariti prosek i narušavati ugled kao članu!
Ovde sam pokušao da sagledam neke probleme iz dva ugla, pozitivnog i negativnog!
Poštovana Ana!
Jedino rešenje koje ja smatram da bi dalo rezultate nekih problema koje su članovi ovde izneli jeste da pošaljete poruku svim članovima da moraju dostaviti svoje podatke kao što je bilo na početku limunda! Slika i podatci iz L.K. ili ako neće nalog im se blokira!
Ako to uradite puno manje će biti zloupotreba sa duplim nalozima, moći ćete lakše da proverite jel neko prodao nekom članu porodice predmet jer nije dobio cenu koju je hteo ili opravdano traži da mu se vrati provizija( ako vraćate proviziju u takvim slučajevima)!
ako već kažete da vodite brigu o svojim članovima onda obavestite pojedince koji su formirali cenu ispod koje nedaju svoje predmete da neoduzimaju vreme drugima i vama sa navodnom licitacijom i “BUKVALNO ZAJEBAVANJEM” več da postoji i kupondo pa neka postavljaju tamo!
Svaki kupac kad oće nešto da kupi na licitaciji on mora da odvoji svoje slobodno vreme i prati licitaciju a na kraju IZVISI jer je neko zajebavao!
Evo samo jedan komentar uz negativnu ocenu koju je dao kupac:
28. Jan. ’14
17:50 prodavac je poslao sms poruku da odustaje od prodaje jer je cena mala….postujem pravilnik limunda
Poštovana Ana!
11.11. 2014 god sam postavio komentar i naveo jedan primer licitacije i napisao kada su oba naloga otvorena! Licitacija je završena i pogledajte šta se desilo!!!!!
ACAFACA111 JE LIMUNDOVAC
Osnovni podaci
Članacafaca111 (-1)
Član od 08. Nov. ’14
Poslednja aktivnost15. Nov. ’14 u 17:10
Status
Omiljeni citat
Ukratko o članu
Ocene (pritiskom na vrstu ocene filtriraš prikaz)
Pozitivne0
Negativne1
Od kupca Od prodavca
DATUMKOMENTAROCENAOCENU DAO 15. Nov. ’14
17:09 ovakve treba ukloniti sa li,unda
NEGATIVNA
(od prodavca) honda.nsr
HONDA.NSR JE LIMUNDOVAC
Osnovni podaci
Članhonda.nsr (0)
Član od 08. Nov. ’14
Poslednja aktivnost15. Nov. ’14 u 17:10
Status
Omiljeni citat
Ukratko o članu
Ocene (pritiskom na vrstu ocene filtriraš prikaz)
Pozitivne0
Negativne0
Od kupca Od prodavca
DATUMKOMENTAR
I OBRATITE PAŽNJU NA POSLEDNJU AKTIVNOST OVA DVA NALOGA KAO I NA DATUM OTVARANJA NALOGA!!!!!!!
Ne mogu da izdržim čitajući ovoliko komentara a da i sam ne iskomentarišem o negativnim ocenama. Ne treba nikako brisati negativne ocene bile stare one tri dana ii 100 godina. One su neka vrsta našeg dosijea i treba da budu tu gde jesu zajedno sa komentarima koji ih obrazlažu. Ja lično proveravam negativne ocene prodavaca kad kupujem , kako su ih dobii?, zašto?, kada?, od koga? itd. Ako je neko dobio neku negativnu ocenu pre godinu-dve a u medjuvremenu dobijao pozitivne, znači da se popravlja i zaslužuje šansu da se sa njim trguje. Pre bih trgovao sa nekim ko je pre dve godine dobio jednu negativnu a posle ima 100 transakcija nego sa nekim ko nema ni jednunegativnu ali ima samo 5 transakcija. Ako neko dobije negativnu ne mora da znači da je prevarant, ali ne mora ni da bude idealan odnosno 100% pozitivan (sterilan)
pa da se sa njim trguje. Negativna ocena će se vremenom “razblažiti” kada dobijamo pozitivne i težiti ka 100%, naprimer 90% pa 98% pa 99% pa 99,9%. Pa ni na Ebay-u nemamo puno članova sa 100% pozitivnih pa ljudi trguju međusobno i imaju po nekoliko hiljada transakcija. Moram da kažem i da mi nedostaje i opcija davanja neutralne jer sam bio nekoliko puta u situaciji kada moram da dajem pozitivnu a nije bilo za pozitivnu a pregrubo bi bilo da dajem negativnu pa moram onda da dajem pozitivnu sa negativnim komentarom. Skoro sam imao raspravu sa jednim tvrdoglavim prodavcem koji nije hteo da ispoštuje moj zahtev da mi pošalje predmet pouzećem već mi traži da platim unapred i ne želi ni da čuje za druge opcije. U medjuvremenu me pretiče i daje mi pozitivnu, do transakcije nije došlo i ne bih mu sigurno dao pozitivnu, a stavio me u nezavidni položaj da mu na pozitivnu odgovorim negativnom za šta nisam imao srca. Znači zaštita od loših prodavaca bi bila otvorite četvoro oči ili koristite Limundo Cash, ali za sada ne vidim kako se zaštititi od loših kupaca. Možda bi trebalo i njih usloviti da moraju da plaćaju preko Limundo Cash-a dok se ne poprave u procentima. Mada se ja bojim da i taj Limundo Cash može neko da zloupotrebi tako što će namerno da ošteti predmet pa da posle reklamira i da se vrati kupcu a on posle treba da se pravda i dokazuje da je poslao ispravan predmet.
@ Mojsije
Hvala na prijavi. Izvršićemo proveru.
Poštovana Ana!
Nema potrebe da puno proveravate, samo pogledajte novu aukciju honda.nsr i sve je jasno, pogledajte ocene i kad su aktivna oba naloga kao i to da ponovo gura cenu sa drugog naloga!
Poštovana Ana!!!
Jel može da kažete kako je prošla provera naloga koju ste obećali da će biti urađena?
@ Mojsije
Članovi koje ste prijavili nisu više članovi Limunda jer nisu poštovali pravila. Hvala na vašoj brizi da Limundo bude sigurno mesto za trgovinu.
Apsolutno protiv brisanja necijeg misljenja. Mogu da vidim kad je to bilo kao kupac
Provereno ste poslali predmet koji je čist i u ispravnom stanju. Imali ste dodatne troškove (u iznosu od polovine vrednosti kupljenog predmeta) i dva puta slali predmet radi vašeg i kupčevog neiskustva. Razmenili ste “zilion” poruka. Kupac se javlja sa zahtevom da mu novac vratite jer je predmet prljav i neispravan. Daje vam negativnu pre nego što ste mu i odgovorili. Kupindo tim¸ logično¸ ogovara uopšteno sa komentarom da će negativnu ocenu izbrisati tek kada kupac potvrdi da ste mu novac i vratili. Na osnovu dosadašje komunikacije sa kupcem vi sumnjate da bi dotični uopšte potvrdio da ste mu novac vratili.
Predlog?
Dobar dan Aleksandra, hvala što ste nam pisali.
Ukoliko sačuvate uplatnicu kao potvrdu da ste novac vratili, kupac ne može tvrditi da obaveze nisu izmirene. Kako ovde ipak ne možemo sagledati čitav slučaj, ukoliko i dalje budete imali problema sa kupcem molim vas pišite direktno kolegama iz Kupindo tima. Pozdrav i prijatan dan.
netreba brisati negativne ocene ocene i ove i one neka ostaju trajno dok god limundo postoji ocene su lice i karakter clana ,svakog od nas.
Zašto ne rešite problem sa “kupcima” sa negativnim ocenama?!
Zašto je toliki problem da se omogući prodavcima opcija, da ne dozvole licitiranje na svojim aukcijama nekome ko ima negativne ocene.
Na aukciji mi se pojavio “kupac” koji ima 5 negativnih (od istog prodavca) i 1 pozitivnu ocenu.
Poslednji put je licitirao pre 6 god. i sad se posle toliko godina hibernacije “budi” i licitira.
Bukvalno je u pitanju neko ko želi da sabotira aukciju, tako što želi da se stekne utisak da je u pitanju “veštačko nuđenje” od strane prodavca.
Zato se sve više ljudi odlučuje da ne postavlja aukcije, nego oglase sa fiksnom cenom, jer ljudi sa “rezervnim” nalozima sabotiraju aukcije, a Limundo ne radi ništa povodom toga.
Ako mi ovaj “kupac” upropasti aukciju koja će trajati 10 dana, to će biti ujedno i moja poslednja aukcija, jer je besmisleno gubiti vreme i čekati da se pojavi neki takav, koji će istu upropastiti.
@ Branko
Svakodnevno proveravamo članove koji dobijaju negativne ocene i imamo mere koje primenjujemo. Ono što vi možete da uradite jeste da:
– blokirate nekog člana ako ne želite sa njim da sarađujete
– prosledite nam putem Kontakt strane ime člana čije ponašanje vam se čini sporno kako bismo načinili dodatne provere
Ne mogu da ga blokiram, kad je već licitirao.
Prosledio sam vam ime dotičnog člana.
Pozdrav.